مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 08:462020-03-03سياسي

استمرار فعالیت آموزشی حوزه های خواهران در پیام رسانهای داخلی


قائم مقام مرکز مدیریت حوزه های علمیه تهران با بیان اینکه فعالیت های آموزشی حوزه های خواهران استان تهران در پیام رسانهای داخلی انجام می شود، - گفت: حضور و غیاب طلاب در سامانه آموزش ثبت می شود.

معصومه سادات صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر از تعطیلی حوزه های علمیه خواهران استان تهران به منظور کنترل و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا خبرداد و اظهار داشت: با توجه به تعطیلات پیش آمده فعالیت های آموزشی حوزه های علمیه خواهران استان تهران با دو شیوه غیرحضوری دنبال می شود.

قائم مقام مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان تهران ادامه داد: با تمهیداتی که مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان تهران در بحث آموزش انجام داد قرار بر این شد تمام فایل های دروس نیم سال دوم مرکز آموزش های حضوری که در سایت بارگذاری شده در اختیار مدیران مدارس قرار گیرد تا از طریق طلاب به صورت غیر حضوری دروس خود را فرا گیرند.

وی افزود: همچنین از دیگر اقدامات این بود که مدارس علمیه با هماهنگی اساتید در بخش فضای مجازی با استفاده از پیام رسان های داخلی گروه های درسی برای طلاب تشکیل دهند تا اساتید متناسب با سرفصل ها و ساعات تدریس شان فایل های درسی را در گروه بارگذاری کرده و به سوالات درسی طلاب پاسخگو باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار فعالیت آموزشی حوزه های خواهران در پیام رسانهای داخلی

استمرار فعالیت آموزشی حوزه های خواهران در پیام رسانهای داخلی