مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 08:502020-03-03فرهنگي

نامزدهای اولیه جایزه «ادبیات داستانی زنان» معرفی شدند


فهرست 16 نفره نامزدهای اولیه جایزه «ادبیات داستانی زنان» 2020 درحالی معرفی شد که نام سه برنده «بوکر» در آن به چشم می خورد.

- فهرست 16 نفره نامزدهای اولیه جایزه ادبیات داستانی زنان 2020 درحالی معرفی شد که نام سه برنده بوکر در آن به چشم می خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گاردین، رمان آینه و نور نوشته هیلاری مانتل تا پنجشنبه این هفته روانه بازار نخواهد شد با این حال آخرین جلد از سه گانه تالار گرگ نیز برای به دست آوردن جایزه 30 هزار پوندی ادبیات داستانی زنان با سایر شرکت کنندگان به رقابت می پردازد.

مانتل که تاکنون دو بار جایزه بوکر را برای دو جلد از سه گانه تالار گرگ به خود اختصاص داده است در این رقابت ادبی با دو برنده بوکر دیگر به رقابت می پردازد: برناردین اواریستو برای نگارش دختر، زن، دیگر و آن انرایت برای رمان بازیگر .

از مهم ترین غایبان فهرست نامزدهای اولیه این دوره از این جایزه ادبی به رمان وصیت ها نوشته مارگارت اتوود می توان اشاره کرد که سال گذشته به طور مشترک با رمان برناردین اواریستو به عنوان برنده جایزه بوکر برگزیده شد.

فهرست کامل نامزدهای اولیه جایزه ادبیات داستانی زنان سال 2020 به ترتیب زیر است: جین پاترول روی خط بنفش اثر دیپا آناپارا برای فلیشمن مشکل پیش آمده است اثر تافی برودسر اکنر کویینی اثر کندیس کارتی ویلیامز دومنیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای اولیه جایزه «ادبیات داستانی زنان» معرفی شدند

نامزدهای اولیه جایزه «ادبیات داستانی زنان» معرفی شدند