مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 09:462020-03-03سياسي

رعایت اصول بهداشتی، پاشنه آشیل اماکن عمومی در برابر کرونا


کرونا ، مهمان ناخوانده، ویروسی که بی اجازه وارد خانه مان شده و بی رودربایستی به همه جای خانه سرک می کشد، نمک خورده نمکدان می شکند و صاحب خانه را و بعد یکی یکی افراد را تا جایی که توان داشته باشد و اگر در مقابلش نایستی، یا می کشد و یا بیمار می کند.

این ها را ننوشتم تا بترسید و هول و ولا به جانتان بیافتد، به همان میزان که کرونا ویروس ناخوانده وارد خانه مان شده است، ناخواسته نیز بیرون اش می کنیم، اگر همدل و همصدا باشیم و اصولی را که لازم است، رعایت کنیم حتما شکست اش می دهیم و دوباره سرود باز باران با ترانه.

و دوباه لبخند دوباره پیوند دوباره پیمان دوباره ایران سر می دهیم.

این روزها به هر شبکه تلویزیونی، فضای مجازی و کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرامی که سر می زنیم، پر است از توصیه های بهداشتی، اعم از شست وشوی مرتب دست ها با آب و صابون، عدم حضور در اماکن عمومی و پرتجمع، استفاده از ماسک و دستکش برای برخی مشاغل از جمله پرستاران و صنوف خدماتی و شرکت های توزیع و نانوایی ها، برای مقابله با دشمن ریز و سرسختی به نام کرونا.

برای رویاررویی بیشتر با کیفیت رعایت این شعارها در زندگی روزمره مردم، روز گذشته تصمیم گرفتم که سری به چند مکان عمومی بزنم تا کیفیت رعایت اصول بهداشتی در آنها را به چشم ببینم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت اصول بهداشتی، پاشنه آشیل اماکن عمومی در برابر کرونا

رعایت اصول بهداشتی، پاشنه آشیل اماکن عمومی در برابر کرونا