مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 09:562020-03-03حوادث

افزایش 153 درصدی کشف سرقت در آزادشهر و چند خبر کوتاه از شرق گلستان


با هدف تشدید فعالیت های پلیسی و اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، شناسایی و دستگیری سارقان و مجرمان از ابتدای امسال در دستورکار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدداوود حسینی افزود: یک هزار و 140 فقره انواع سرقت در 11 ماه گذشته در آزادشهر کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 153 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی از همکاری و تعامل خوب مردم و مسوولان با پلیس در اجرای طرح های انتظامی و کشف جرائم قدردانی کرد و خواستار همکاری بیش از پیش شهروندان شد.

** به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس، مصطفی جرجانی مسوول نمایندگی آموزش و پرورش در بخش مرزی داشلی برون این شهرستان، روز گذشته بر اثر ایست قلبی جان خود را از دست داد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با صدور پیامی این مضیبت را به بازماندگان مسوول نمایندگی آموزش و پرورش در بخش مرزی داشلی برون و خانواده بزرگ آموزش و پرورش استان تسلیت گفت.

** تحویل یک دستگاه آمبولانس به اورژانس مراوه تپه فرماندار مراوه تپه اعلام کرد: یک دستگاه آمبولانس مجهز دو دیفرانسیل با تجهیزات کامل شامل الکتروشوک، ونتیلاتور (دستگاه تنفس مصنوعی) و ساکشن برای افزایش توان امدادرسانی اورژانس این شهرستان از سوی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحویل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 153 درصدی کشف سرقت در آزادشهر و چند خبر کوتاه از شرق گلستان

افزایش 153 درصدی کشف سرقت در آزادشهر و چند خبر کوتاه از شرق گلستان