مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 10:002020-03-03دانش

ساختمان انرژی نزدیک به صفر در ایران ساخته می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تفاهم نامه احداث ساختمان انرژی نزدیک به صفر، - با حمایت معاونت علمی و همکاری ایستگاه نوآوری شریف برای اولین بار در کشور ساختمان انرژی نزدیک به صفر ساخته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تفاهم نامه احداث ساختمان انرژی نزدیک به صفر، میان پروژه بهینه سازی مصرف انرژی و محیط زیست و ایستگاه نوآوری شریف منعقد شد.

هدف از این تفاهم نامه، احداث ساختمانی است که بتواند به عنوان یک نمونه مناسب و کامل، انرژی خود را به میزان قابل قبولی تامین کند.

این ساختمان به عنوان مرکزی برای کارشناسان، دانشجویان و پژوهشگران حوزه بهینه سازی انرژی برای آموزش و ترویج فرهنگ در این زمینه شناخته خواهد شد.

علی وطنی مدیر ملی پروژه بهینه سازی انرژی و محیط زیست در ساختمان با اشاره به اینکه، این اولین پروژه ملی است که با این عنوان احداث می شود گفت: طراحی این ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است.

با وجود تمام مشکلاتی که کشور با آن روبروست، امیدواریم که این پروژه با یک نگاه علمی، اقتصادی، مدیریتی و اجرایی در زمان مشخص به اتمام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان انرژی نزدیک به صفر در ایران ساخته می شود

ساختمان انرژی نزدیک به صفر در ایران ساخته می شود