مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 10:002020-03-03سياسي

لزوم توجه به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ماه رمضان


نماینده ولی فقیه در خوزستان بر لزوم برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ماه رمضان با توجه به لغو شدن این مراسم در ماه رجب، تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز،   حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان  ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده در این اداره کل و با اشاره به ظرفیت بالای فرهنگی در استان، اظهار کرد: باتوجه به تعطیل شدن اعتکاف در ماه مبارک رجب، لازم است برای دهه پایانی ماه مبارک رمضان برنامه ریزی صورت گیرد.

وی ادامه داد: نکاتی به ذهنم می رسد که سازمان تبلیغات اسلامی که از مهم ترین دستگاه های فرهنگی کشور است، به آن ها ورود کند.

یکی از نکات بحث فعال کردن نماز صبح و ظهر باتوجه به ظرفیت بسیار خوب در استان خوزستان است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و برای مساجدی که فعال نیستند نیز باید راهکارها متناسب با شرایط اتخاذ شود.

وی افزود: تشکیل شورای مساجد در استان خوزستان به گونه ای که به معنای واقعی کلمه فعال شوند نیز در دستور کار قرار گیرد زیرا حلقه مفقوده ای در مدیریت مساجد استان خوزستان وجود دارد .

حجت الاسلام موسوی فرد عنوان کرد: بهتر است امام جماعت در مساجد به تفسیر قرآن بپردازد و از این ظرفیت به معنای واقعی کلمه استفاده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ماه رمضان

لزوم توجه به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ماه رمضان