مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 10:002020-03-03حوادث

پلمپ 94 واحد صنفی متخلف در کردستان


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان از پلمپ 94 واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی در استان کردستان خبرداد.

- ایسنا/کردستان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان از پلمپ 94 واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی در استان کردستان خبرداد.

سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور از جمله استان کردستان، مدافعان امنیت کشور همراه و همگام با مدافعان سلامت از همه امکانات و تجهیزات در راستای مقابله و پیشگیری از این بیماری تلاش می کنند.

وی عنوان کرد: با هماهنگی های به عمل آمده پلیس در کنار وظیفه ذاتی خود که همان تامین نظم و امنیت است با بهره گیری از ظرفیت یگان ویژه اقدام به ضدعفونی معابر کرده است.

سرهنگ حیدریان افزود: در حوزه فضای مجازی نیز پلیس فتا با رصد دقیق اخبار و اتفاقات فضای مجازی با افرادی که اقدام به شایعه سازی و انتشار اخبار کذب و نادرست می کنند برخورد کرده و موفق به دستگیری 4 نفر در این رابطه شده است.

وی اعلام کرد: در حوزه برخورد با محتکران و افراد فرصت طلبی که متاسفانه از این فضا سوءاستفاده کرده و اقلام بهداشتی را احتکار می کنند اداره نظارت بر اماکن استان با همکاری سازمان های مرتبط طرح نظارت بر اماکن عمومی را به صورت ویژه در دستور ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمپ 94 واحد صنفی متخلف در کردستان

پلمپ 94 واحد صنفی متخلف در کردستان