مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 10:102020-03-03فرهنگي

تولید 374 عنوان کتاب توسط انتشارات «به نشر» در سال 98


مدیرعامل به نشر از چاپ نخست و تجدید چاپ 374 عنوان کتاب در سال 98 خبر داد و گفت: از این تعداد 143 عنوان کتاب چاپ اول و 231 عنوان نیز تاکنون تجدید چاپ شده اند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل به نشر از چاپ نخست و تجدید چاپ 374 عنوان کتاب در سال 98 خبر داد و گفت: از این تعداد 143 عنوان کتاب چاپ اول و 231 عنوان نیز تاکنون تجدید چاپ شده اند.

حسین سعیدی با بیان این مطلب اظهار کرد: انتشارات به نشر در سال جاری با تمرکز بر تولید آثار در موضوعات فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی، سبک زندگی و فرهنگ زیارت، معارف و سنت و سیره معصومین(ع)، افزایش تولید قابل ملاحظه ای نسبت به متوسط تولید در سال های قبل داشته است.

بر اساس گزارش روابط عمومی به نشر، وی افزود: در تجدید چاپ آثار نیز با توجه به ورود به نشر در سال های اخیر به دو حوزه انقلاب اسلامی و فرهنگ زیارت، رشد تولید تجدید چاپی حاکی از استقبال محتوای تایید شده از سوی مخاطبان دارد.

مدیرعامل به نشر تصریح کرد: با توجه استراتژی این انتشارات در سال های اخیر، در موضوع تولید آثار عمومی و متون دینی شاهد کاهش و در موضوع معارف، سنت و سیره معصومین(ع)، فرهنگ زیارت، فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی و سبک زندگی، خروجی کل تولیدها نسبت به برنامه ارائه شده افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 374 عنوان کتاب توسط انتشارات «به نشر» در سال 98

تولید 374 عنوان کتاب توسط انتشارات «به نشر» در سال 98