مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 10:162020-03-03اجتماعي

خصوصی سازی مدارس در مناطق محروم در راستای اجرای سند 2030 است


مهدی شریفی نیک، جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص خرید خدمات آموزشی در این استان گفت: - جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: طرح خرید خدمات آموزشی، همان خصوصی سازی مدارس و به تعبیری اجرایی شدن سند 2030 است.

مهدی شریفی نیک، جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص خرید خدمات آموزشی در این استان گفت: در ابتدا لازم است، توضیحی راجع به این طرح بدهم.

طرح خرید خدمات که چند روزی است بحث گرم کن بسیاری از محافل آموزش و پرورش است، چند سال پیش در زمان وزارت فانی مطرح شد و با وجود اینکه نقد های زیادی به این طرح وارد شد، ولی همچنان از سوی دولت مورد حمایت بود و همچنان نیز حمایت می شود.

شریفی نیک در ادامه تصریح کرد: معنی خرید خدمات آموزشی این است که دولت به جای ارائه خدمات آموزشی، آن را خریده یا مدرسه دولتی ای را به کار فرمای خصوصی واگذار می کند و به جای اینکه دانش آموز شهریه پرداخت کند، دولت به ازای هر دانش آموز سرانه ای را اختصاص می دهد و آن را به کار فرما که مسئول تامین نیرو هست می پردازد.

این فعال دانشجویی در ادامه افزود: این طرح در ابتدا برای مناطق محروم و برای جبران کمبود نیرو مطرح شده بود، ولی هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خصوصی سازی مدارس در مناطق محروم در راستای اجرای سند 2030 است

خصوصی سازی مدارس در مناطق محروم در راستای اجرای سند 2030 است