مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 10:202020-03-03اجتماعي

برنامه جامع تاب آوری شهرهای استان تهران به زودی ابلاغ خواهد شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بااشاره به اینکه اقدام به موقع شهرداران در بحران سبب آرامش شهروندان می شود،گفت:برنامه جامع تاب آوری شهرهای استان تهران به زودی ابلاغ خواهدشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد تقی زاده پیش از ظهر سه شنبه در چهارمین نشست فصلی شهرداران استان تهران در سال 98 که با حضور انوشیروان محسنی بندپی و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار داشت: فضاهای شهری و عمومی در شهرهای استان باید بتواند در حوزه های کالبدی و اجتماعی در برگیرنده سرفصل های راهبردی در حوزه تاب آوری شهری باشند.

تقی زاده افزود: مدیریت شهری باید در فراهم کردن آرامش روانی شهروندان و آموزش های شهروندی گام بردارد.

وی با بیان اینکه فضاهای شهری نظیر بوستان ها یا ناوگان حمل و نقل عمومی در مواقع بحرانی نظیر کرونا ویروس بی دفاع هستند گفت: این انتظار را از شهرداران داریم که به موقع در شرایط بحرانی اثر بخشی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تاکید کرد: اقدامات به موقع شهرداران در مواقع بحرانی می تواند آرامش خاطر شهروندان را به همراه داشته باشد و تاب آوری شهری در مواقع بحرانی یکی از موضوعات جدی پیش روی شهرداران استان است و به زودی برنامه ای جامع در این خصوص به شهرداران ابلاغ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه جامع تاب آوری شهرهای استان تهران به زودی ابلاغ خواهد شد

برنامه جامع تاب آوری شهرهای استان تهران به زودی ابلاغ خواهد شد