مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 10:252020-03-03اقتصادي

ساختمان انرژی نزدیک به صفر ساخته می شود


تفاهم نامه احداث ساختمان انرژی نزدیک به صفر، میان پروژه بهینه سازی مصرف انرژی و محیط زیست و ایستگاه نوآوری شریف منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، هدف از این تفاهم نامه، احداث ساختمانی است که بتواند به عنوان یک نمونه مناسب و کامل، انرژی خود را به میزان قابل قبولی تامین کند.

این ساختمان به عنوان مرکزی برای کارشناسان، دانشجویان و پژوهشگران حوزه بهینه سازی انرژی برای آموزش و ترویج فرهنگ در این زمینه شناخته خواهد شد.

علی وطنی مدیر ملی پروژه بهینه سازی انرژی و محیط زیست در ساختمان با اشاره به اینکه، این اولین پروژه ملی است که با این عنوان احداث می شود گفت: طراحی این ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است.

با وجود تمام مشکلاتی که کشور با آن روبروست، امیدواریم که این پروژه با یک نگاه علمی، اقتصادی، مدیریتی و اجرایی در زمان مشخص به اتمام برسد.

با توجه به لزوم توسعه کسب وکارهای نوپا در زمینه بهینه سازی انرژی، پیش بینی شده است که کاربری ساختمان فوق برای استقرار زیست بوم فناوری های بهینه سازی انرژی مورد استفاده قرار گیرد.

مهدی شکوری معاون مدیر ملی پروژه بهینه سازی انرژی و محیط زیست در ساختمان نیز با اشاره به نکته فوق گفت: یکی از اهداف این پروژه، ترویج مبحث 19 مقررات ملی ساختمان با رویکرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان انرژی نزدیک به صفر ساخته می شود

ساختمان انرژی نزدیک به صفر ساخته می شود