مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 10:302020-03-03ورزشي

بررسی دستورالعمل اجرایی لایحه حمایت از ورزش در شورای شیراز


رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شیراز گفت: دستورالعمل اجرایی ضمیمه در لایحه حمایت از ورزش کلانشهر شیراز در 6 ماده و 5 تبصره تایید و به زودی در صحن علنی شورا بررسی می شود.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شیراز گفت: دستورالعمل اجرایی ضمیمه در لایحه حمایت از ورزش کلانشهر شیراز در 6 ماده و 5 تبصره تایید و به زودی در صحن علنی شورا بررسی می شود.

احمد تنوری سه‎شنبه 13 اسفند در یکصد و چهارمین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز به بررسی لایحه حمایت از ورزش شیراز اشاره و اظهار کرد: به منظور پرهیز از مساعدت های موردی و نیز ارائه لایحه جامع حمایت از ورزش شیراز، دستورالعمل اجرایی ضمیمه در لایحه پیشنهادی به انضمام سوابق و مستندات مورد بررسی قرار گرفت.

او هدف از بررسی دستورالعمل اجرایی ضمیمه در لایحه حمایت از ورزش کلانشهر شیراز را توسعه ورزش، ایجاد زیرساخت های ورزشی، ارتقاء سلامت شهروندان و حمایت از ورزشکاران حوزه های مختلف عنوان کرد.

تنوری با بیان اینکه پیش از این نیز حمایت ها و مساعدت های شورای اسلامی شهر شیراز از ورزشکاران و رشته های مختلف ورزشی در قالب مصوبات ارجاعی از کمیسیون ها انجام گرفته است، افزود: به موجب ماده 17 بودجه 97 شهرداری شیراز برای همه رشته های ورزشی در هر دو بخش بانوان و آقایان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی دستورالعمل اجرایی لایحه حمایت از ورزش در شورای شیراز

بررسی دستورالعمل اجرایی لایحه حمایت از ورزش در شورای شیراز