مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 10:502020-03-03اقتصادي

کنترل روزانه بیش از 1500 مسافر در مرز دوغارون برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا


با توجه به حساسیت بالای مرزهای کشور در خصوص تردد مسافر و کالا، در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا روزانه بیش از 1500 مسافر در مرز دوغارون کنترل می شوند.

- ایسنا/خراسان رضوی سفیر ایران در افغانستان گفت: با توجه به حساسیت بالای مرزهای کشور در خصوص تردد مسافر و کالا، در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا روزانه بیش از 1500 مسافر در مرز دوغارون کنترل می شوند.

بهادر امینیان در حاشیه سفر به مرز دوغارون و بازدید از روند پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در این گذرگاه رسمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اهمیت مرز دوغارون در حوزه تجارت و اقتصاد، تدابیر مناسبی برای مقابله و مبارزه با بیماری کرونا مانند گندزدایی و سم زدایی معابر و خودروهای عبوری در این معبر رسمی انجام شده است.

وی با اشاره به تردد روزانه بیش از 1500 نفر از این معبر رسمی، افزود: با نصب دومین دوربین حرارتی کشور در این مرز با هدف انجام معاینات اولیه بر روی مسافران ورودی از کشور افغانستان، سلامت مسافران کنترل می شود.

امینیان مطرح کرد: با بروز بیماری کرونا در کشور صدور روادید برای اتباع افغانستان تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد و در مواردی هم که انجام می شود تمام ملاحظات بهداشتی و ایمنی لحاظ می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل روزانه بیش از 1500 مسافر در مرز دوغارون برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

کنترل روزانه بیش از 1500 مسافر در مرز دوغارون برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا