مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 11:062020-03-03اجتماعي

استاندار تهران: پایتخت ضدعفونی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، انوشیروان محسنی بندپی امروز سه شنبه در نشست ویدئو کنفرانسی با شهرداران استان تهران افزود: وضعیت و شرایط امروز بسیار حساس است و شهرداران برای مبارزه با بیماری کرونا و ضد عفونی کردن معابر عمومی شهری و ناوگان حمل و نقل عمومی وظایف خطیر و سنگینی بر عهده دارند.

وی یادآورشد: ضد عفونی ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر و استان تهران کار بزرگی محسوب می شود که به خوبی در حال انجام است.

محسنی بندپی اظهارداشت: ضد عفونی کردن سرویس های بهداشتی در بوستان های شهری و نظافت معابر عمومی برای ارتقای سطح بهداشت شهروندان باید مدنظر همه شهرداران قرار گیرد و تا استقرار شرایط پایدار ادامه یابد.

استاندار تهران گفت: ویروس کرونا به همان نسبت که خطرناک است به همان اندازه نیز با رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی از بین می رود.

تاکید بر نقش سازمان همیاری شهرداری ها وی به اجرای طرح های مدیریت پسماند صنعتی و ساماندهی روان آب ها در آینده نزدیک اشاره و خاطرنشان کرد: صاحبان اصلی سازمان همیاری شهرداری های استان تهران، مجموعه شهرداری ها به عنوان سهامداران این سازمان هستند.

محسنی بندپی ادامه داد: طرح های مطالعاتی در خصوص مدیریت پسماندهای صنعتی و شهری و همچنین ساماندهی روان آب های سطحی را در دست اقدام داریم و عملیاتی شدن این طرح ها در گرو نقش فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: پایتخت ضدعفونی می شود

استاندار تهران: پایتخت ضدعفونی می شود