مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 11:062020-03-03سياسي

امنیت روانی جامعه خط قرمز پلیس است


سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان روز سه شنبه اظهار داشت: مردم اخبار موثق را از رسانه های رسمی و ملی پیگیری کنند و به اخبار کذب و شایعه در خصوص ویروس کرونا که در فضای مجازی و سایت های معاند و مخالف نظام منتشر می شود، توجهی نکنند و هر گونه موارد مشکوک را به پلیس 110 اطلاع دهند.

وی تاکید کرد: پلیس همراه سایر سازمان ها و ارگان های مرتبط در راستای امداد رسانی و سرکوب ویروس کرونا در کنار مردم است و از همه امکانات و تجهیزات بهداشتی و سازمانی خود به صورت جهادی برای سم زدایی و گندزدایی اماکن عمومی بهره می گیرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان همچنین از پلمب 94 واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی در این استان خبر داد.

سرهنگ حیدریان اضافه کرد: از یک هزار و 50 واحد صنفی بازدید شد که از این تعداد 94 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی پلمب و به بیش از 220 واحد صنفی دیگر تذکر داده شد ضمن اینکه 4 متصدی واحد صنفی متخلف نیز به مراکز قضایی معرفی شدند وی یادآور شد: اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی کردستان طی هفته گذشته موفق به کشف بیش از 360 هزار دستکش، 26 هزار عدد ماسک و حدود 400 عدد ژل ضدعفونی کننده از متخلفان و محتکران شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت روانی جامعه خط قرمز پلیس است

امنیت روانی جامعه خط قرمز پلیس است