مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 11:262020-03-03اقتصادي

11 طرح عشایری کوهرنگ از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده اجرا می شود


یحیی حسین پور روز سه شنبه در کمیته برنامه ریزی اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده شهرستان کوهرنگ گفت: برای اجرای این طرح ها 12 میلیارد ریال از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده این شهرستان اختصاص یافته است.

وی افزود: این اعتبار برای اجرای طرح هایی در زمینه های مرمت و بازگشایی ایل راه های عشایری، پل سازی و ایستگاه های پمپاژ آب هزینه خواهد شد.

حسین پور تصریح کرد: تخصیص اعتبارات از محل مالیات بر ارزش افزوده به طرح های عشایری شهرستان کوهرنگ خدمات قابل توجهی به جامعه عشایری این شهرستان ارائه می دهد.

فرماندار کوهرنگ نیز گفت: عشایر در اقتصاد کشور و چهارمحال و بختیاری نقش و جایگاه ویژه و قابل توجهی همراه با توقعات ناچیز دارند.

هوشنگ مصطفوی تاکید کرد: توجه به خدمات جاده ای، بهداشتی و آموزشی عشایر شهرستان کوهرنگ باید در دستور کار برنامه های اولویت دار مسوولان مرتبط قرار گیرد.

وی یادآور شد: ارتقای وضعیت بهداشت بانوان مناطق عشایری و تامین دارو و مواد غذایی مورد نیاز برای پرورش فرزندان سالم در جامعه ضرورت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، براساس آخرین سرشماری عشایر کوچنده کشور در سال 1387 جمعیت عشایر چهارمحال و بختیاری 126 هزار و 39 نفر در قالب 14 هزار و 657 خانوار ییلاقی و 6 هزار و 32 خانوار قشلاقی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 طرح عشایری کوهرنگ از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده اجرا می شود

11 طرح عشایری کوهرنگ از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده اجرا می شود