مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 11:462020-03-03اقتصادي

افزایش اعتبار حوزه حمل و نقل عمومی/ کرایه ها زیر سقف تورم افزایش می یابد


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: خوشبختانه افزایش خوبی در حوزه اعتبارات حمل و نقل عمومی در بودجه سال آینده شهرداری تهران داشته ایم.

- محمد علیخانی در پایان جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اتمام بررسی بودجه سال 99 شهرداری تهران گفت: خوشبختانه سیاستی که از ابتدا در این حوزه ترسیم کرده بودیم در بودجه نیز محقق شده و بحث حمل و نقل عمومی پروژه های نیمه تمام و کاهش آلودگی هوا در بودجه امسال مورد توجه قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در حوزه عمرانی 700 میلیارد تومان بیش از سال گذشته اعتبار در نظر گرفته شده و در بخش حمل و نقل عمومی نیز بیش از 50 درصد یعنی 1,800 میلیارد تومان به بودجه این حوزه افزوده شده است.

وی با اشاره به تبصره های بودجه سال 99 نیز گفت: در تبصره های بودجه نیز حدود 10 هزار میلیارد ومان برای پهنه TOD پیش بینی شده که تحقق آن نیاز به حمایت سایر نهادها از جمله شورای عالی شهرداری و کمیسیون ماده 5 دارد که امیدواریم با حمایت همه سازمان ها و نهادها شاهد تحول این حوزه باشیم.

علیخانی تاکید کرد: تصمیم و توسعه حمل و نقل عمومی در تهران نیاز به 200 هزار میلیارد تومان دارد بنابراین تا تغییر سیاست در این حوزه ندهیم و دستگاه هایی که مسئولیت دارند همکاری نکنند در این حوزه راه به جایی نمی بریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اعتبار حوزه حمل و نقل عمومی/ کرایه ها زیر سقف تورم افزایش می یابد

افزایش اعتبار حوزه حمل و نقل عمومی/ کرایه ها زیر سقف تورم افزایش می یابد