مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 12:002020-03-03اقتصادي

عرضه واحدهای تملک شده فارس در سامانه «فام»


مدیرکل امور اقتصاد و دارایی فارس گفت: سامانه فام در کشور نسبت به عرضه و مزایده املاک تملک شده بانک ها اقدام می کند که 52 واحد استان فارس نیز در این سامانه وجود دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بابک دائمی دوشنبه در کارگروه اقتصاد مقاومتی استان فارس تاکید کرد: املاک تملک شده توسط 18 بانک در سراسر کشور از طریق سامانه فام در اختیار سرمایه گذاران و وزارتخانه هایی که به دنبال سرمایه گذاری هستند قرار گرفته است.

دایی یادآور شد: سامانه فام سامانه ای است که نسبت به مزایده املاک تملیکی شده در کل کشور اقدام می کند به این گونه که این سامانه به عنوان سامانه فروش املاک مازاد در کشور نام گذاری شده است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی فارس در خصوص سیاست واگذاری املاک تصریح کرد: یکی از سیاست های که وزارت اقتصاد به دنبال آن بوده واگذاری و برگزاری مزایده به صورت کلان است و سیاست های برگزاری مزایده به صورت خود و در شهرستان ها ملاک عمل وزارتخانه نیست.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلاتی که با آن مواجه شده ایم عدم تمایل سرمایه گذاران برای خرید یا حضور در مزایده هایی است که توسط وزارتخانه برگزار شده است و دلیل آن نیز عدم تمایل و شرایط بد اقتصادی حاکم بر جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه واحدهای تملک شده فارس در سامانه «فام»

عرضه واحدهای تملک شده فارس در سامانه «فام»