مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 12:062020-03-03بين الملل

تحصیل پزشکی در مجارستان


کشور مجارستان از جمله کشورهای حوزه شنگن هست که برنامه های تحصیلی خود را برخلاف اکثر کشورهای اروپایی به زبان های مختلف و از جمله زبان انگلیسی ارائه می دهد و این شاخصه و خیلی مزایای دیگر تحصیل در مجارستان، - کشور مجارستان از جمله کشورهای حوزه شنگن هست که برنامه های تحصیلی خود را برخلاف اکثر کشورهای اروپایی به زبان های مختلف و از جمله زبان انگلیسی ارائه می دهد و این شاخصه و خیلی مزایای دیگر تحصیل در مجارستان، ذهن دانشجویان خارجی را به خود منعطف می سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام سفیران سروش سعادت اگر شما بخواهید جهت در مقایسه با هزینه های زندگی شما در ایران در تهیه برخی پارامترها آن چنان تفاوت ندارد.

شما در پایتخت مجارستان شهر بوداپست هزینه زندگی یک دانشجو را می توانید بین 600 تا 700 یورو پیش بینی کنید، این در صورتی است که شما برای اقامت از خوابگاه و یا سوییت های دانشجویی استفاده کنید، از آنجایی که قسمت اعظم هزینه های زندگی را تهیه مسکن شامل می شود شما می توانید با انتخاب نوع مسکن در هزینه های زندگی خود مدیریت کنید.

شهرهای دانشجویی مجارستان را می توان بوداپست، دبرسن، سگد و پچ معرفی کرد که بر اساس تقاضا و علاقه دانشجویان تقاضا به مراتب برای تحصیل در این شهرها بالاتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل پزشکی در مجارستان

تحصیل پزشکی در مجارستان