مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 12:202020-03-03سياسي

عملیات ضدعفونی و گند زدایی شهر بیله سوار انجام شد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیله سوار گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا عملیات ضدعفونی شهر بیله سوار به همت بسیج و سپاه اجرا شد.

- ایسنا/اردبیل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیله سوار گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا عملیات ضدعفونی شهر بیله سوار به همت بسیج و سپاه اجرا شد.

سرهنگ پاسدار یوسف اختری امروز 13 اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات ضدعفونی و گندزدایی شهر بیله سوار و وسائل نقلیه ورودی شهر بیله سوار به مدت چهار روز توسط گروه جهادی بسیج سازندگی و بسیج مهندسین کشاورزی سپاه بیله سوار اجرا شد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیله سوار افزود: این عملیات امروز به صورت ویژه و در سطح گسترده با 15 دستگاه ماشین سنگین در سطح کلیه کوچهها، خیابانها و معابر شهر بیله سوار اجرایی شد.

اختری با بیان اینکه بسیج و سپاه در تمام شرایط سخت در کنار مردم بوده است،گفت: در شرایط فعلی نیز برای مقابله با ویروس کرونا تلاش میکنیم با ضدعفونی و گندزدایی شهرستان قدمهای موثری برای خدمت به مردم برداریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیله سوار با قدردانی از مشارکت کشاورزان، بیان کرد:کشاورزان نیز با بسیج اداوات کشاورزی بسیج و سپاه را در ضدعفونی و گندزدایی شهری یاری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ضدعفونی و گند زدایی شهر بیله سوار انجام شد

عملیات ضدعفونی و گند زدایی شهر بیله سوار انجام شد