مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 12:262020-03-03اجتماعي

تجهیز 2 مرکز نگهداری ویژه بی خانمان های مشکوک به کرونا


سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد: توزیع تب سنج دیجیتالی در گرمخانه ها و تجهیز 2 مرکز نگهداری ویژه مددجویان مشکوک به کرونا انجام گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران اعلام کرد:  آزمایش غربالگری نیروهای این سازمان در راستای پیشگیری از ویروس کرونا در دو روز انجام شد.

همچنین از روزهای اولیه شیوع این ویروس تمهیدات لازم به منظور کنترل و ارزیابی میزان حرارت بدن کارکنان و ارباب رجوع در مبادی ورودی ساختمان های تحت پوشش سازمان انجام شد.

  تهیه و توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز، تهیه  تب سنج دیجیتالی و توزیع در مراکز اصلی تحت پوشش سازمان، ضد عفونی ساختمان های تحت پوشش سازمان براساس نوع فعالیت آن ها از مصوبات این کمیته است.

  تعیین و تجهیز 2 مرکز نگهداری ویژه برای مددجویان خانم و آقا مشکوک به ویروس کرونا جهت نیاز در زمان اضطرار، جلب مشارکت های اجتماعی در راستای مسوولیت پذیری اجتماعی شرکت ها در خصوص تهیه اقلام بهداشتی و تعامل با اداره کل سلامت جهت استفاده از ظرفیت آن اداره برای آموزش پرسنل مراکز از دیگر مصوبات مهم این کمیته است.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 2 مرکز نگهداری ویژه بی خانمان های مشکوک به کرونا

تجهیز 2 مرکز نگهداری ویژه بی خانمان های مشکوک به کرونا