مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 12:302020-03-03سياسي

موافقت شورای شهر با فروش 9 ملک شهرداری


اعضای شورای شهر تهران با حذف دو مورد از املاک پیشنهادی شهرداری برای فروش، با واگذاری 9 ملک شهرداری از جمله پارکینگ ایرانشهر، عمارت موسوم به گلستان و.

- اعضای شورای شهر تهران با حذف دو مورد از املاک پیشنهادی شهرداری برای فروش، با واگذاری 9 ملک شهرداری از جمله پارکینگ ایرانشهر، عمارت موسوم به گلستان و.

موافقت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز در جریان برگزاری جلسه شورای شهر تهران بررسی لایحه دو فوریتی که از سوی شهردار تهران بابت کسب اجازه از شهرداری برای فروش 11 ملک خود ارائه شده بود، روی میز بررسی شورای شهر قرار گرفت.

در این نامه که با قید دو فوریت و با امضای حناچی به شورای شهر ارائه شد در مورد فروش و تهاتر 11 ملک از جمله مجتمع ایستگاهی مولوی، شهروند بوستان، مجتمع دوستان، چاپخانه همشهری، ملک ولیعصر بر روی تونل رسالت، واگذاری ماده 101 پروژه شرکت گاز، پارکینگ ایرانشهر، ملک مجاور دادسرای ناحیه 2 سابق، گلستان جنوبی، روزنامه اطلاعات و ملک واقع در خیابان بهارستان کسب تکلیف شد که در ابتدا ابراهیم امینی نایب رییس شورا که به دلیل خروج موقتی محسن هاشمی اداره جلسه را بر عهده داشت، گفت: شهردار تهران لایحه دو فوریتی را ارسال کرده اند که در قالب آن جهت واگذاری و فروش 11 فقره از املاک شهرداری در راستای اجرای تبصره 11 بودجه سال 98 از شورا کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت شورای شهر با فروش 9 ملک شهرداری

موافقت شورای شهر با فروش 9 ملک شهرداری