مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 12:502020-03-03اجتماعي

جشن نیکوکاری در ملایر غیرحضوری برگزار می شود/ فعالیت 16 اکیپ


مدیر کمیته امداد ملایر از برگزاری جشن نیکوکاری همزمان با هفته احسان و نیکوکاری به صورت غیرحضوری خبر داد و گفت: 16 اکیپ از همکاران کمیته امداد از فردا با مراجعه به ادارات، - تیمور کرمی مقدم در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه همه ساله همزمان با هفته احسان و نیکوکاری جشن نیکوکاری در شهرستان ملایر برگزار می شود اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا امسال جشن نیکوکاری در مدارس، مصلاها و معابر برگزار نخواهد شد.

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال به صورت غیرحضوری و با همکاری اصناف و بازاریان خیران و مردم در حال انجام است گفت: 16 اکیپ از همکاران ما در کمیته امداد از فردا با مراجعه به ادارات، نهادها، اصناف، بانک و.

کار جمع آوری کمک های مردمی را بر عهده خواهند داشت.

مدیر کمیته امداد ملایر با بیان اینکه تاکنون 104 میلیون تومان کالا و 96 میلیون تومان پول نقد برای جشن نیکوکاری جمع آوری شده است افزود: پیش بینی می شود تا پایان سال این میزان جمع آوری به 250 میلیون تومان برسد.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت تردد مردم، کمیته امداد تبلیغات خود را در فضای مجازی بیشتر کرده است گفت: خیران و مردم نیکوکار می توانند از طریق شماره حساب های اعلام شده کمک های نقدی خود را به نیازمندان زبر پوشش این نهاد ارائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن نیکوکاری در ملایر غیرحضوری برگزار می شود/ فعالیت 16 اکیپ

جشن نیکوکاری در ملایر غیرحضوری برگزار می شود/ فعالیت 16 اکیپ