مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 13:102020-03-03اقتصادي

آغاز زیباسازی اطراف حرم رضوی برای استقبال از نوروز


شهردار منطقه ثامن مشهد از آغاز ویژه برنامه های استقبال از بهار 99 در راستای زیباسازی و افزایش آمادگی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی برای استقبال از عید نوروز خبر داد.

- سیدمصطفی نعمتی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های استقبال از بهار 99 در منطقه ثامن آغاز شد، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در طرح ویژه استقبال از بهار 1399 منطقه ثامن، پیش بینی شده که در اطراف حرم مطهر رضوی حدود یک میلیون و 300 هزار بوته و شاخه گل فصلی و دائمی در بوستان ها، فضاهای سبز، گلدان ها، فلاورباکس ها و همچنین اجرای فرش گل در بوستان ها و ره باغ های سطح منطقه کاشته شود.

شهردار منطقه ثامن مشهد عنوان کرد: رنگ آمیزی جداول حاشیه معابر، ساب زنی و رفع نواقص آب نماها، آب خوری ها و سقاخانه ها، آماده سازی و رفع نواقص و افزایش ریسه ها، المان های نوری، نورپردازی های سطح منطقه و همچنین نیمکت ها و مبلمان شهری نیز توسط اداره امور شهر منطقه ثامن در حال انجام است.

وی افزود:معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ثامن نیز 8000 متر مربع نقاشی دیواری جدید، فضاآرایی معابر با ریسه و پرچم های رنگی و افزایش المان های موضوعی به 20 سازه را در برنامه های اجرایی خود دارد.

شهردار منطقه ثامن مشهد بیان کرد: در محدوده منطقه ثامن از گذشته 12 المان وجود داشت، که در قالب برنامه های استقبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز زیباسازی اطراف حرم رضوی برای استقبال از نوروز

آغاز زیباسازی اطراف حرم رضوی برای استقبال از نوروز