مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 13:162020-03-03سياسي

پاسخی به یک شبهه/ چرا قم بر خلاف روایات درگیر کرونا شد؟


شبهه ای این روزها مطرح می شود که چرا قم که به استناد روایت منتسب به امام صادق(ع) بلا از آن دور است، گرفتار بیماری کرونا شد؟ بخش پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی دارالعرفان (وابسته به شیخ حسین انصاریان) جواب این شبهه را داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شبهه ای این روزها مطرح می شود که چرا قم که به استناد روایت منتسب به امام صادق(ع) بلا از آن دور است گرفتار بیماری کرونا شد؟ بخش پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی موسسه فرهنگی دارالعرفان (وابسته به حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان) جواب این شبهه را اینگونه داد: این روزها که مردم شریف و متدین قم و سایر شهرهای میهن اسلامی ایران با بیماری ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کنند، عده ای خواسته یا ناخواسته و گاهی با استناد به احادیث به ایجاد شبهه در اذهان مردم مومن می پردازند.

یکی از آن روایات، حدیثی است که ازامام صادق(ع) نقل شده است که فرمودند: إِذا عَمَّتِ الْبُلْدَانَ الْفِتَنُ فَعَلَیْکُمْ بِقُمَّ وَ حَوَالَیْهَا وَ نَوَاحِیهَا فَإِنَّ الْبَلَاءَ مَدْفُوعٌ عَنْهَا؛ زمانی که فتنه ها در همه جا فراگیر شد، به قم و حوالی آن بروید زیرا بلا از قم دور است.

و یا این روایت که امام صادق(ع) فرمودند: إذَا أَصَابَتْکُمْ بَلِیَّهٌ وَ عَنَاءٌ فَعَلَیْکُمْ بِقُمَّ فَإِنَّهُ مَأْوَی الْفَاطِمِیِّینَ وَ م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخی به یک شبهه/ چرا قم بر خلاف روایات درگیر کرونا شد؟

پاسخی به یک شبهه/ چرا قم بر خلاف روایات درگیر کرونا شد؟