مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 13:302020-03-03سياسي

سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد


سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با صدور حکمی، شاهرخ شجری را به به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصادی این وزارتخانه منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با صدور حکمی، شاهرخ شجری را به به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصادی این وزارتخانه منصوب کرد.

متن کامل این حکم عبارتست از: جناب آقای دکتر شاهرخ شجری سلام علیکم نظر به سوابق و تجارب جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصادی منصوب می شوید.

انتظار دارد با توجه به نقش مهم و اساسی که برخورداری از سیاست های اقتصادی در رونق و توسعه کشاورزی کشور دارد و در شرایطی که کشور به حمایت از تولیدات داخلی در راستای کاهش وابستگی و تقویت امنیت غذایی و رونق فضای کسب و کار و توجه خاص به اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی نیاز مبرم دارد به این امر توجه خاص نمایید و برنامه ها را در راستای تقویت امنیت غذایی، افزایش بهره وری عوامل و منابع تولید  تقویت و پایداری کشاورزی و حفظ منابع آب، خاک تنظیم فرمایید.

تعامل سازنده با نهادهای ملی ستادی مسؤول در امور برنامه ریزی و اقتصادی از یک طرف و هماهنگی کامل با معاونت ها و سازمان های ستادی و استانی از طرف دیگر مورد انتظار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد

سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد