مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 13:352020-03-03سياسي

تسلیت شخصیت ها و نهادها به مناسبت درگذشت مادر شهیدان «فهمیده»


حاجیه خانم فاطمه کریمی مادر گرامی شهیدان والامقام داود و محمد حسین فهمیده شامگاه دوشنبه 12 اسفند ماه پس از سال ها فراق از فرزندانش دعوت حق را لبیک گفته و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید محمد حسین فهمیده متولد 1346 نوجوان 13 ساله ای بود که در جنگ تحمیلی درست 5 روز پی از آغاز جنگ همراه رزمندگان بسیجی به خرمشهر رفت و سرانجام در 8 آبان سال 59 در محله کوت شیخ خرمشهر در حالی که نارنجک به بدنش بسته بود به سمت تانک های دشمن رفت و به شهادت رسید و شهید داود فهمیده نیز متولد 1341 در سال 62 در عملیات والفجر 2 در منطقه حاج عمران بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه بنیاد شهید و امور ایثارگران، در پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی رییس بنیاد شهید آمده است: صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.

نماینده ولی فقیه و معاون رییس جمهوری در این پیام افزود: درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه حاجیه خانم فاطمه کریمی مادر گرامی شهیدان معزز محمدحسین و داود فهمیده را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت شخصیت ها و نهادها به مناسبت درگذشت مادر شهیدان «فهمیده»

تسلیت شخصیت ها و نهادها به مناسبت درگذشت مادر شهیدان «فهمیده»