مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 13:352020-03-03پزشكي

اجرای تمهیدات پیشگیرانه درمراکز اقامتی و گردشگری سیستان وبلوچستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی اظهار داشت: با آموزش های ارائه شده در صورت مشاهده مسافر با علائم کرونا موضوع بلافاصله به مراکز بهداشتی درمانی اطلاع داده می شود تا اقدامات لازم پزشکی و بهداشتی انجام شود.

وی افزود: ملحفه و حوله اتاق مهمان مشکوک به بیماری باید در کیسه های دربسته به لاندری منتقل شود، در هنگام نظافت اتاق بیماران حتماً از ماسک و دستکش استفاده خواهد شد و پرسنل در حین کار روزانه دست ها را مرتب شسته و از تماس با چشم، دهان، بینی و گوش خودداری کنند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: ارائه اقلام بسته بندی، بسته بندی قاشق و چنگال، ضدعفونی میزهای سرو، مبلمان و صندلی های غذاخوری و لابی، دستگیره درب های ورودی و اتاق ها، میز پذیرش، سرویس های بهداشتی، کابین های آسانسور، کلید و پریز اتاق ها و نصب برچسب ضدعفونی برای حوله ها از جمله این اقدامات است که توسط جامعه هتل داران و مراکز بین راهی و اقامتی با نظارت اداره کل و دستگاه های ذیربط در حال انجام است.

میرحسینی بیان کرد: رعایت پروتکل استاندارد شست وشوی دست، نصب ژل های ضدعفونی دست در نقاط مختلف، رعایت بهداشت فردی در هتل توسط پرسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تمهیدات پیشگیرانه درمراکز اقامتی و گردشگری سیستان وبلوچستان

اجرای تمهیدات پیشگیرانه درمراکز اقامتی و گردشگری سیستان وبلوچستان