مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 13:352020-03-03پزشكي

انجام تست سلامت و مشاوره در 4 چادر هلال احمر قم


محمد مصباحی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا در قم تیم مداخلات روانی و اجتماعی (سحر) فعالیت خود را در راستای تولید محتواهای آموزشی با همکاری روانشناسان آغاز کرد.

وی بیان کرد: در راستای تأمین سلامت روان کادر درمانی و خانواده های بازماندگان بیماری کرونا در نشستی مقرر شد اعضای این تیم به یاری متخصصان امر بروند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در این نشست مقرر شد که در چهار نقطه شهر چادرهای هلال احمر برپا شود تا در این چادرها با همکاری اعضای تیم های سحر و کانون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تست سلامت جسمی و مشاوره های روانشناختی انجام شود، همچنین توزیع بروشورهای اطلاع رسانی از دیگر فعالیت های این تیم به شمار می رود.

وی با بیان اینکه حضور روانشناسان در بیمارستان های ویژه بیماران کرونایی استان قم از دیگر اهداف این طرح است، گفت: یکی از گروه های هدف مهم سلامت روان، کادر درمانی بیمارستان های ویژه بستری بیماران کرونایی، اعم از پزشک، پرستار و نیروهای خدماتی هستند که تصمیم گرفته شد برای اولین بار در کشور، روانشناسان حوزه بهداشت و درمان در بیمارستان ها مستقر و با حضور در بخش ها به کادر درمان روحیه داده و استرس و اضطراب آنان را کاهش دهند و همچنین در صورت نیاز به آنان در اتاق مشاور که در بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام تست سلامت و مشاوره در 4 چادر هلال احمر قم

انجام تست سلامت و مشاوره در 4 چادر هلال احمر قم