مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 13:402020-03-03اقتصادي

پیشنهاد تعطیلی مراکز خرید پرتردد خوزستان تا پایان پیک شیوع کرونا


نماینده رییس کل دادگستری خوزستان در ستاد کنترل و مقابله با ویروس کرونا در اهواز گفت: پیشنهاد تعطیلی مراکز خرید پرتردد استان خوزستان تا پایان پیک شیوع ویروس کرونا در کشور، - به شورای تامین خوزستان داده شده اما هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.

علی بیرانوند اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، تیم مشترکی از دستگاه قضایی، تعزیرات حکومتی، بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان و معاونت غذا و داروی مرکز بهداشت خوزستان تشکیل و بازرسی ها در سطح استان آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری خوزستان، وی ادامه داد: در همین راستا قلیان سراها و قهوه خانه های غیرمجاز که اقدام به عرضه قلیان می کردند، تعطیل و قلیان ها امحا شد.

همچنین تالارهای مراسم و مراکز سلف سرویس عرضه غذا، تعطیل شد.

بیرانوند گفت: مراکزی که پس از این اقدامات، به صورت غیرمجاز به فعالیت خود ادامه دادند، پلمب و با متصدیان این مراکز برخورد شد.

وی با هشدار به محتکران لوازم بهداشتی مردم اعم از ماسک و ژل ضدعفونی کننده دست و الکل، تصریح کرد: قانون گذار برای افرادی که در نظام اقتصادی کشور اختلال می کنند مجازات شدیدی را در نظر گرفته و با توجه به لزوم حفظ جان مردم در این شرایط، چنانچه این افراد از نظر دادگاه مشمول مفسد فی الارض شوند، تا مجازات اعدام هم بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد تعطیلی مراکز خرید پرتردد خوزستان تا پایان پیک شیوع کرونا

پیشنهاد تعطیلی مراکز خرید پرتردد خوزستان تا پایان پیک شیوع کرونا