مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 13:502020-03-03فرهنگي

فیلم جنجالی شیوع در یزد اکران و تحلیل شد


فیلم تخیلی «شیوع» با موضوع بیماری های مسری ازجمله کرونا که این روزها در فضای مجازی کشور بیشتر به آن پرداخته می شود در حوزه هنری یزد اکران و بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، درام علمی تخیلی و هیجان انگیز شیوع ساخته استیون سودربرگ که محصول سال 2011 است، انتشار و همه گیری ویروس کرونا را دقیقا از چین و دقیقا از خفاش پیش بینی کرده است.

داستان فیلم درباره دنیایی است که ویروس کشنده ای آن را فراگرفته و در حال نابودی آن است و مردم در این دنیا درمانده اند و به هیچ کس اعتماد نمی کنند چراکه امکان آلوده شدن و سپس مرگ وجود دارد.

در این وضعیت پزشکان و دانشمندان به دنبال مهار بیماری و یافتن درمانی برای این ویروس کشنده هستند اما بزرگ ترین مشکل آن ها ترس و وحشتی است که بر جامعه حاکم شده است.

در ادامه سلسله نشست های آموزشی و تحلیلی باشگاه فیلم حوزه هنری یزد، فیلم سینمایی شیوع ساخته استیون سودربرگ به نمایش درآمد و با حضور دکتر محمدحسن نجفی یکی از پزشکان و فعالان اجتماعی یزد مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

وی در یک صد و هفدهمین نشست باشگاه فیلم حوزه هنری استان به تبیین و تحلیل ابعاد علمی این فیلم پرداخت و با اشاره به سرایت ویروس کرونا در مناطقی از جهان گفت: در شرایط فعلی بیشترین چیزی که همه مردم به آن نیاز دارند، اطلاعات علمی صحیح و آگاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم جنجالی شیوع در یزد اکران و تحلیل شد

فیلم جنجالی شیوع در یزد اکران و تحلیل شد