مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 14:152020-03-03اقتصادي

افزایش سقف کارت به کارت تا 5 میلیون تومان


بانک مرکزی برای کاهش حضور شهروندان در شعب، سقف روزانه عملیات کارت به کارت در خودپردازها و همراه بانک ها را به 5 میلیون تومان افزایش داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بانک مرکزی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اقدامات لازم برای تسهیل استفاده از درگاه های غیر حضوری و کاهش مراجعات حضوری مردم به شعب و دستگاه های خودپرداز به صورت موقت پیش بینی و به شبکه بانکی ابلاغ کرد که در همین جهت سقف روزانه عملیات کارت به کارت در نرم افزارهای پرداخت سازان از یک میلیون تومان به 3 میلیون تومان با رعایت احراز هویت از طریق سامانه شاهکار (کد ملی و شماره سیم کارت) را افزایش داد.

از سوی دیگر این بانک با ابلاغ به شبکه بانکی سقف عملیات کارت به کارت در خودپردازها و همراه بانک ها را از 3 میلیون تومان به 5 میلیون تومان افزایش تا اطلاع ثانوی افزایش داد.

پیاده سازی های فنی برای افزایش سقف کارت به کارت در خودپردازها و همراه بانک ها به 5 میلیون تومان انجام شده و این تغییرات در تمامی بانک ها اعمال و اجرایی شده و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

مبلغ کارمزد انتقال وجه بیشتر از سه میلیون تومان از طریق خودپرداز و همراه بانک مطابق با کارمزد انتقال وجه تا سه میلیون تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سقف کارت به کارت تا 5 میلیون تومان

افزایش سقف کارت به کارت تا 5 میلیون تومان