مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 14:302020-03-03سياسي

ذخایر اورانیوم کم غنی شده ایران از سقف تعیین شده در توافق هسته ای بالاتر است


آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد: ذخایر اورانیوم غنی شده ایران از محدوده تعیین شده در توافق هسته ای فراتر رفته است.

- در آخرین گزارش مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام شد ذخایر اورانیوم کم غنی شده ایران از سقف تعیین شده در توافق هسته ای بالاتر است آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد: ذخایر اورانیوم غنی شده ایران از محدوده تعیین شده در توافق هسته ای فراتر رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در گزارش جدید مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره اجرای برجام که براساس روال کار آژانس 10 روز تا یک هفته پیش از برگزاری نشست فصلی شورای حکام آژانس برای مطالعه در اختیار کشورهای عضو قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما در این گزارش تاکید شده است: ذخایر اورانیوم کم غنی شده ایران از تاریخ 19 فوریه 1020.

9 کیلوگرم (در مقایسه با 372.

3 کیلوگرم در ماه نوامبر) بوده است که همچنان از سقف 202.

8 کیلوگرم تعیین شده در توافق هسته ای بالاتر است.

امروز همچنین در راستای فضاسازی جدید علیه فعالیت های هسته ای ایران، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی از برنامه هسته ای ایران ابراز نگرانی کرد.

ایران در تاریخ 5 ژانویه -15 دی ماه- از گام پنجم کاهش تعهدات هسته ای خود بر اساس برجام خبر داد که در سال 2015 میلادی امضاء شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخایر اورانیوم کم غنی شده ایران از سقف تعیین شده در توافق هسته ای بالاتر است

ذخایر اورانیوم کم غنی شده ایران از سقف تعیین شده در توافق هسته ای بالاتر است