مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 15:102020-03-03سياسي

قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه امشب در حرم امام رضا(ع) و قم/ پخش زنده از شبکه سه


دعای هفتم صحیفه سجادیه امشب در حرم امام رضا (ع) و مسجد جمکران قرائت شده و به صورت زنده از شبکه سه سیما به روی آنتن خواهد رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، رهبر معظم انقلاب صبح امروز -13 اسفندماه- به روال هرساله اقدام به کاشت 2 نهال کردند و پس از آن در سخنانشان اشاره ای هم به شیوع بیماری کرونا داشتند.

بنا بر این گزارش؛ رهبر انقلاب اسلامی در خلال این سخنان در توصیه ای دیگر همگان را به توسل و توجه به پروردگار فراخواندند و گفتند: البته این بلا آنچنان بزرگ نیست و بزرگ تر از آن نیز وجود داشته است اما بنده به دعای برخاسته از دل پاک و صاف جوانان و افراد پرهیزگار برای دفع بلاهای بزرگ بسیار امیدوارم، چرا که توسل به درگاه خداوند و طلب شفاعت از نبی مکرم اسلام و ائمه بزرگوار می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

ایشان افزودند: دعای هفتم صحیفه سجادیه دعای بسیار خوب و خوش مضمونی است که می توان با این الفاظ زیبا و با توجه به معانی آن با پروردگار سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پس از این بیانات امشب بناست به منظور دفع بلا این دعا ساعت 20 در حرم حضرت امام رضا(ع) وساعت 20:25 در حرم حضرت معصومه (س) قرائت شود و هم زمان به صورت زنده از شبکه سه سیما به روی آنتن برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه امشب در حرم امام رضا(ع) و قم/ پخش زنده از شبکه سه

قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه امشب در حرم امام رضا(ع) و قم/ پخش زنده از شبکه سه