مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 15:202020-03-03فرهنگي

ششمین جلسه محفل ادبی فیض به صورت مجازی برگزار شد


ششمین جلسه «محفل ادبی فیض» به دلیل شیوع ویروس کرونا، با شعار ترویج فرهنگ همدلی و امیدبخشی، با حضور شماری از استادان و شاعران کشور به صورت مجازی برگزار شد.

- ششمین جلسه محفل ادبی فیض به دلیل شیوع ویروس کرونا، با شعار ترویج فرهنگ همدلی و امیدبخشی، با حضور شماری از استادان و شاعران کشور به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پی شیوع بیماری کرونا ششمین جلسه محفل ادبی فیض با هدف پیشگیری از اشاعه این ویروس و ترویج فرهنگ همدلی و امیدبخشی با بهره مندی از گنجینه گران بهای شعر و ادب فارسی، با مشارکت ویدئویی 174 نفر از اعضای این محفل و انتشار 65 فایل صوتی و تصویری به شیوه مجازی برگزار شد.

این محفل ادبی با خوانش شعر معروف فیض کاشانی با مطلع بیا تا مونس هم یار هم غمخوار هم باشیم/ انیس جان غم فرسوده بیمار هم باشیم توسط مرتضی یراق بافان آغاز و در ادامه با انتشار ویدئوی شعرخوانی استادان و شاعران مطرح کشور ادامه یافت.

شعرخوانی اعضای کودک و نوجوان و انتشار یادداشت همایون شاهمرادی کتابدار ویژه نابینایان کتابخانه مرکزی پارک شهر با موضوع دلتنگی برای فضای کتابخانه در ایام تعطیلی کتابخانه ها؛ خوانش دیباچه گلستان توسط نرگش بدشت، گوینده و تهیه کننده رادیو و یکی از اعضای محفل فیض که این روزها در بستر بیماری به سر می برد و همچنین انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین جلسه محفل ادبی فیض به صورت مجازی برگزار شد

ششمین جلسه محفل ادبی فیض به صورت مجازی برگزار شد