مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 15:352020-03-03پزشكي

نیکوکار سبزواری سه هزار ماسک رایگان توزیع کرد


رییس اتاق اصناف سبزوار روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: شیوع ویروس کرونا طی دو هفته گذشته سبب کمبود ماسک و وسایل بهداشتی در این شهرستان شده است.

علی کیانی افزود: برخی سودجویان نیز با احتکار ماسک و مواد ضدعفونی کننده تلاش می کنند این وسایل را با قیمت گران روانه بازار کنند.

وی ادامه داد: همچنین هفته گذشته 2 انبار ماسک، مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی با تلاش ماموران انتظامی، اداره تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی در سبزوار کشف شد.

براساس اعلام رییس اداره تجهیزات پزشکی مصرفی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم اینک مراکز درمانی و بیمارستان های زیرپوشش این دانشگاه در خراسان رضوی نیز با کمبود 80 درصدی در خصوص ماسک طبی مواجه هستند.

این در حالی است که نهادهای بازرسی اصناف و تعزیرات حکومتی خراسان رضوی تاکنون از کشف محموله احتکاری سه هزار و 897 عددی گالن، بطری و اسپری ضدعفونی کننده از خانه ای در مشهد، کشف 6 هزار عدد ماسک از یک فروشگاه تجهیزات پزشکی، گرانفروشی تجهیزات پزشکی برخی واحدهای صنفی و خودداری آنها از فروش چنین ملزوماتی خبر داده اند و نهادهای مسوول در این خصوص اقدام به تشکیل پرونده های قضایی و تعزیراتی کرده اند.

سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکوکار سبزواری سه هزار ماسک رایگان توزیع کرد

نیکوکار سبزواری سه هزار ماسک رایگان توزیع کرد