مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 15:352020-03-03سياسي

گسترش فرهنگ پرداخت صدقه عاملی برای دفع بلایاست


حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز سه شنبه در دیدار مدیرکل و معاونان کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی که در آستانه روز احسان و نیکوکاری برگزار شد، افزود: مردم باید در کنار رعایت موارد بهداشتی و توصیه پزشکان و مسوولان، پرداخت صدقه را نیز برای دفع بلایا در دستور کار خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نیز پرداخت الکترونیکی صدقه با استفاده از شبکه های موبایلی مهیا شده و می توان به راحتی از این طریق به نیازمندان کمک کرد.

وی بیان کرد: در آموزه های دینی ما تأکید فراوانی بر صدقه دادن شده است که مایه دفع بلایا از انسان و اطرافیان می شود که باید این فرمایشات پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) به خوبی انجام شود تا شاهد کم شدن شر کرونا از کشورمان باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با قدردانی از زحمات مسوولان و کارکنان کمیته امداد به اهمیت کار این نهاد اشاره کرد و ادامه داد: یاری رساندن به افراد نیازمند یکی از کارهای مهمی است که به تدبیر امام خمینی (ره) و تاسیس کمیته امداد در اوایل انقلاب پایه گذاری شد و امروزه برکات این اقدام مبارک در کشور دیده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی به افزایش مشارکت مردم در کمک به محرومان و نیازمندان تأکید کرد و اظهار داشت: کارهای مهمی در خصوص محرومیت زدایی، اشتغال، اک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش فرهنگ پرداخت صدقه عاملی برای دفع بلایاست

گسترش فرهنگ پرداخت صدقه عاملی برای دفع بلایاست