مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 15:452020-03-03اجتماعي

دو مرکز نگهداری ویژه برای مددجویان مبتلا به کرونا تعیین شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، کمیته پیشگیری از کرونا در مراکز تحت پوشش سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی با تصویب 17 بند برای کاهش آسیب و پیشگیری های لازم در این خصوص کار خود را آغاز کرد.

بر اساس مصوبات این کمیته، مراکز نگهداری ویژه برای مددجویان زن و مرد مشکوک به ویروس کرونا برای نیاز در زمان اضطرار تعیین و تجهیز می شود.

آزمایش غربالگری کارکنان در راستای پیشگیری از ویروس کرونا نیز طی 2 روز انجام شده است.

همچنین از روزهای اولیه شیوع این ویروس تمهیدات لازم برای کنترل و ارزیابی دمای بدن کارکنان و ارباب رجوع در مبادی ورودی ساختمان های تحت پوشش سازمان رفاه شهرداری صورت گرفته است.

تهیه و توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز، تهیه تب سنج دیجیتالی و توزیع در مراکز اصلی تحت پوشش سازمان، ضدعفونی ساختمان های تحت پوشش سازمان بر اساس نوع فعالیت آنها از مصوبات این کمیته است.

جلب مشارکت های اجتماعی در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها در خصوص تهیه اقلام بهداشتی و تعامل با اداره کل سلامت برای استفاده از ظرفیت آن اداره برای آموزش پرسنل مراکز از دیگر مصوبات مهم کمیته کرونا سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو مرکز نگهداری ویژه برای مددجویان مبتلا به کرونا تعیین شد

دو مرکز نگهداری ویژه برای مددجویان مبتلا به کرونا تعیین شد