مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 16:052020-03-03اقتصادي

31 طرح منابع طبیعی در خراسان جنوبی افتتاح می شود


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: این پروژه ها در حوزه های مختلف آبخیز، آبخوان، حفاظت و حمایت، امور اراضی و بیابان اجرا شده است.

علیرضا نصرآبادی با بیان اینکه این پروژه ها در سطح 310 هزار هکتار اجرا شده است افزود: با افتتاح این پروژه ها که اعتبار آن از محل صندوق توسعه ملی تامین شده است زمینه اشتغال 10 هزار و 34 نفر فراهم می شود.

وی اظهار داشت: پروژه نهالکاری برای مقابله با بیابان زایی و اجرای هلالی آبگیر به مساحت یک هزار و 830 هکتار در شهرستان فردوس از جمله پروژه های شاخص این هفته است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی عملیات مالچ پاشی را از طرح های شاخص عنوان کرد و گفت: عملیات اجرایی این طرح نیز با اعتبار 40 میلیارد تومان همزمان با هفته منابع طبیعی و آبخیزداری آغاز می شود.

وی با اشاره به شرایط بهداشتی حاکم بر جامعه درخصوص شیوع بیماری کرونا افزود: امسال مراسم روز درختکاری و افتتاحیه با تجمع و سخنرانی برگزار نمی شود.

نصرآبادی از کاشت 2 هزار نهال به یاد 2 هزار شهید استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در مرکز استان، پارک جنگلی برای کاشت درخت پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: همزمان با هفته منابع طبیعی 450 هزار اصله نهال از انواع زبان گنجشک، سرو خمره ‍ ای، اقاقیا، سنجد، زیتون تلخ و بادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 طرح منابع طبیعی در خراسان جنوبی افتتاح می شود

31 طرح منابع طبیعی در خراسان جنوبی افتتاح می شود