مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 16:452020-03-03بين الملل

قلیچداراوغلو: زیاده خواهی اردوغان او را به حمایت از تروریست های سوریه کشانده است


رهبر حزب جمهوری خواه خلق ترکیه دخالت نظامی رییس جمهور کشورش در سوریه و حمایت از تروریست ها را در راستای زیاده خواهی های خطرناک او برای ترکیه خواند و گفت اردوغان بازیچه دست امپریالیسم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رهبر حزب جمهوری خواه خلق ترکیه سیاست های شکست خورده رییس جمهور کشورش و دخالت های او در امور سوریه را محکوم کر.

کمال قلیچدار اوغلو رهبر حزب جمهوری خواه خلق ترکیه درنشست فراکسیون پارلمانی حزب خود گفت: ادلب بخشی از خاک سوریه است و [رجب طیب] اردوغان [رییس جمهور ترکیه] بازیچه دست قدرت های امپریالیسم است.

بنابراین وقتی او دائما به ملت ترکیه دروغ می گوید نمی تواند به وطن خود خدمت کند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی سوریه(سانا ) این رهبر حزب مخالف ترکیه افزود: وقتی اردوغان در راستای برنامه و زیاده خواهی های مخصوص خود ارتش ترکیه را به سوریه فرستاده دیگر برایش تعداد کشته های از میان سربازان ترکیه ای در خاک سوریه اهمیتی ندارد .

قلیچدار اوغلو، اردوغان را خطاب قرار داد و گفت: در آغاز بحران سوریه  چه کسی به تو گفت در سوریه دخالت کن؟ چرا گروه موسوم به ارتش آزاد را با همکاری آمریکا در سوریه تشکیل دادی در حالی که آنها جمعی مزدور هستند که علیه وطن خود جنگدیدند و می جنگند و تو می دانی که جنگ در سوریه مستقیما خطر خیلی بزرگی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلیچداراوغلو: زیاده خواهی اردوغان او را به حمایت از تروریست های سوریه کشانده است

قلیچداراوغلو: زیاده خواهی اردوغان او را به حمایت از تروریست های سوریه کشانده است