مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 17:102020-03-03پزشكي

کمبود همه گروه های خونی در هرمزگان


در همه گروه های خونی در استان با کمبود مواجهیم و از مردم می خواهیم با اهدای خون به بیماران یاری رسانند.

- ایمان زارعی امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: بدلیل بروز بیماری کرونا و بروز بیماری های فصلی در سراسر کشور و از جمله در هرمزگان شاهد کاهش اهدای خون هستیم.

وی با بیان این که در حال حاضر با کمبود همه گروه های خونی در استان مواجهیم، افزود: روزانه به 200 تا 250 واحد خونی در هرمزگان نیاز است.

مدیرکل انتقال خون هرمزگان ادامه داد: روزانه نیاز 21 مرکز درمانی دولتی و خصوصی استان به خون و فرآورده های خونی را از طریق اداره کل انتقال خون هرمزگان تامین می کنیم که حدود 60 درصد آن را بیماران تالاسمی و هموفیلی تشکیل می دهند.

دکتر زارعی از شهروندان خواست تا با مراجعه به مراکز انتقال خون در شهرهای مختلف هرمزگان نسبت به اهدای خون مشارکت کرده تا نیاز بیماران به خون برطرف شود.

وی گفت: جهت رفاه حال شهروندان، پایگاه انتقال خون بندرعباس (حد فاصل چهار راه مرادی وفلکه برق ) از سه شنبه  13 اسفندماه  لغایت پنج شنبه 15اسفندماه از ساعت 7:30 صبح الی 22:00 آماده خونگیری از اهداکنندگان گرامی می باشد.

مدیرکل انتقال خون هرمزگان به شهروندان اطمینان داد که تمامی محیط های اهدای خون به طور مستمر ضدعفونی و تمامی تجهیزات خونگیری در بالاترین سطح و کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود همه گروه های خونی در هرمزگان

کمبود همه گروه های خونی در هرمزگان