مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 19:062020-03-03پزشكي

نانوایی های متخلف شاهرود در حوزه بهداشت تعطیل می شوند


نادر فخری شامگاه سه شنبه در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا ویروس که در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود،و با حضور امامان جمعه شاهرود وبسطام و اعضاء شورای تامین برگزار شد اظهار داشت: نظارت بر نانوایی ها با حضور گروه هایی از اداره صنعت، معدن و تجارت بیشتر شده اما نیازمند ورود جدی تر بازرسان مرکز بهداشت است چرا که بسیاری از نانوایی های شاهرود حداقل های بهداشتی را هم رعایت نمی کنند.

وی همچنین با اشاره به تعهد، کارآمدی و عملکرد خوب دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در خصوص مبارزه با بیماری کرونا یادآور شد: در زمان شیوع آنفلوآنزا نیز با عملکرد صحیح این دانشگاه ، شاهرود بیشتر از 2 مورد فوتی نداشت.

معاون استاندار سمنان بر ضرورت توجه بیش از پیش مردم شهرستان به پیشگیری، خودمراقبتی و بهداشت عمومی تأکید کرد و گفت: متأسفانه برخی از شهروندان هنوز باور نکرده اند باید در منزل بمانند و از حضور در مکان های عمومی و شلوغ اجتناب کنند از این رو باید بیشتر به مردم آگاهی داد البته به گونه ای که سبب نگرانی و دلخوری آنان نشود.

فخری همچنین دعوت مردم به پیشگیری و خودمراقبتی بیشتر را از امامان جمعه شهرستان شاهرود نیز خواستار شد.

وی با اشاره به خرید 15 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده توسط شهرداری شاهرود، ابراز کرد: شهرداران 6 شهر شهرستان و همکاران آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نانوایی های متخلف شاهرود در حوزه بهداشت تعطیل می شوند

نانوایی های متخلف شاهرود در حوزه بهداشت تعطیل می شوند