مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 19:352020-03-03سياسي

پیشکسوتان درمان دفاع مقدس در جنگ با کرونا


سردار سرتیپ دوم پاسدار بهمن ریحانی سه شنبه شب در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در صورت روند صعودی بیماری کرونا در استان سپاه این آمادگی را دارد که در زمینه درمان وارد میدان شود.

وی افزود: بیمارستان امام حسین علیه السلام نیروی زمینی سپاه آمادگی لازم به منظور کمک به دانشگاه علوم پزشکی در زمینه مدیریت بیماری کرونا و درمان مبتلایان را دارد و زمینه لازم را ایجاد کرده است.

وی افزود: از پیشکسوتان پرستاری درمان دوران جنگ تحمیلی نیز دعوت کرده ایم که در کارهای درمانی به منظور مقابله با بیماری کرونا به ما کمک کنند.

ظرفیت راهیان نور در خدمت مقابله با کرونا فرمانده سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه اعلام کرد: همچنین این آمادگی را داریم که امکانات راهیان نور در سطح استان را به منظور مقابله با بیماری کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهیم.

ریحانی در رابطه با اقدامات سپاه به منظور ضدعفونی فضاهای شهری گفت: کار ضدعفونی و گندزدایی توسط نیروهای سپاه و ماشین آلات مربوطه اکنون محله به محله در شهرهای استان در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اکنون 48 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند و تاکنون آزمایش کرونا 12 بیمار در استان مثبت اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشکسوتان درمان دفاع مقدس در جنگ با کرونا

پیشکسوتان درمان دفاع مقدس در جنگ با کرونا