مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 21:052020-03-03اقتصادي

تصمیمی برای امهال وام واحدهای اقتصادی گرفته نشده است


هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه سه شنبه شب در حاشیه ستاد مدیریت کرونا در استانداری این مطلب را در جمع خبرنگاران عنوان کرد و افزود: به منظور کمک به واحدهای اقتصادی که در این ایام تعطیل شده اند از اداره مالیات استان خواستیم که دریافت مالیات از آنها را 2 ماه به تاخیر بیندازد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بسیج همگانی در تمام دستگاه های استان به منظور مقابله با بیماری کرونا انجام شده است، گفت: تمام دستگاه های اجرایی استان موظف هستند که در راستای مقابله با بیماری کرونا دست به اقدام بزنند و در کنار دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرند باروند همچنین لغو آیین ها و تجمع های گروهی در استان را مورد تاکید کرد و گفت: در این ایام بازارهای روزانه در محل های مختلف تعطیل می شوند.

وی تصریح کرد در صورتی که مردم بهداشت را رعایت و به توصیه ها عمل کنند با همراهی یکدیگر از این بحران نیز سربلند عبور خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، رضا سلیم ساسانی رییس اتاق اصناف کرمانشاه امروز در نامه ای به استاندار کرمانشاه خواستار توجه ویژه به مشکلات بازاریان و صنعتگران کرمانشاهی به دلیل بحران کرونا شد و پیشنهاد داد که وام های این قشر بین سه تا 6 ماه امهال شود.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اکنون 48 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمی برای امهال وام واحدهای اقتصادی گرفته نشده است

تصمیمی برای امهال وام واحدهای اقتصادی گرفته نشده است