مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 21:302020-03-03اقتصادي

افزایش 30 درصدی مصرف آب شرب برخی شهرها در زمستان/کاهش 11 درصدی حجم مخازن سدها


معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با تاکید بر اینکه مدیریت مصرف آب در هنگام شستشو و خانه تکانی این روزها باید در سرلوحه کار قرار گیرد، گفت: افزایش مصرف 30 درصدی آب در برخی شهرها و 15 درصدی در شهر تهران نگران کننده است.

- قاسم تقی زاده خامسی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سئوال که آیا افزایش مصرف آب شرب تنها مختص تهران است و سایر شهرها این رشد مصرف را تجربه نکرده اند، گفت: اتفاقا این روزها در برخی شهرها شاهد افزایش مصرف آب هستیم و این موضوع تنها مختص پایتخت نیست.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت مصرف آب در هنگام شستشو و خانه تکانی این روزها باید در سرلوحه کار قرار گیرد، گفت: شیوع ویروس کرونا و رعایت مسائل بهداشتی از یک سو و نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و انجام سنت خانه تکانی در خانواده های ایرانی، باعث شده تا این همزمانی مصرف آب شرب را افزایش دهد، اما خواهش ما از مردم این است که در مصرف آب بیش از پیش دقت کنند و مدیریت مصرف آب را جدی بگیرند.

  تقی زاده خامسی در پاسخ به این سئوال که البته بارندگی های اخیر نیز می تواند این انگاره را در میان مردم به وجود آورده باشد که وضعیت منابع آب خوب شده است، تاکید کرد: اتفاقا ذخایر سدها و بارش های امسال نسبت به پارسال کاهش دارد، اما باز هم تاکید می کنم که این بارش ها نمی تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی مصرف آب شرب برخی شهرها در زمستان/کاهش 11 درصدی حجم مخازن سدها

افزایش 30 درصدی مصرف آب شرب برخی شهرها در زمستان/کاهش 11 درصدی حجم مخازن سدها