مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 22:102020-03-03سياسي

متن کامل گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره ایران


آژانس بین المللی انرژی اتمی عصر روز سه شنبه در گزارش جدید خود درباره برنامه هسته ای ایران در چارچوب برجام اعلام کرد: نظارت و راستی آزمایی آژانس در ایران در رابطه با برجام ادامه دارد و همزمان گام های کاهش تعهدات برجامی ایران در حال اجراست.

- آژانس بین المللی انرژی اتمی عصر روز سه شنبه در گزارش جدید خود درباره برنامه هسته ای ایران در چارچوب برجام اعلام کرد: نظارت و راستی آزمایی آژانس در ایران در رابطه با برجام ادامه دارد و همزمان گام های کاهش تعهدات برجامی ایران در حال اجراست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن کامل این گزارش به شرح زیر است: شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی GOV/2020/5 3 مارس 2020 راستی آزمایی و نظارت در جمهوری اسلامی ایران در پرتو قطعنامه 2231 (2015) شورای امنیت گزارش مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی A.

مقدمه 1.

این گزارش مدیرکل به شورای حکام و به موازات آن به شورای امنیت سازمان ملل (شورای امنیت) در خصوص اجرای تعهدات مرتبط هسته ای جمهوری اسلامی ایران (ایران) ذیل برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و در خصوص موضوعات مرتبط با راستی آزمایی و نظارت در ایران در پرتو قطعنامه 2231 (2015) شورای امنیت می باشد.

این (گزارش) همچنین اطلاعاتی درخصوص موضوعات مالی، و مشورتها و تبادل اطلاعات آژانس با کمیسیون مشترک ایجاد شده توسط برجام، ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متن کامل گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره ایران

متن کامل گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره ایران