مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 04:002020-03-04پزشكي

سیاست مخفی کاری نداریم/ظرف 10 روز آینده اپیدمی کرونا به اوج خود می رسد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان خطاب به مردم گفت: دانشگاه علوم پزشکی سیاست مخفی کاری ندارد و ضمن آنکه به هیچ عنوان به دنبال بزرگنمایی یا کوچک نمایی موضوعی را نداریم اما مهمترین مساله این است که پیک شیوع بیماری کرونا ویروس آغاز شده است و ظرف 10 تا .

- ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان خطاب به مردم گفت: دانشگاه علوم پزشکی سیاست مخفی کاری ندارد و ضمن آنکه به هیچ عنوان به دنبال بزرگنمایی یا کوچک نمایی موضوعی را نداریم اما مهمترین مساله این است که پیک شیوع بیماری کرونا ویروس آغاز شده است و ظرف 10 تا 14 روز آینده این اپیدمی به اوج خود خواهد رسید بنابراین از مردم می خواهیم در این مدت مراقبت بیشتری داشته باشند.

دکتر سید وحید احمدی طباطبایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه وزارت بهداشت آمار تجمعی را می دهد و دانشگاه های علوم پزشکی استان ها تعداد مبتلایان خود را اعلام می کنند و در ادامه در پاسخ به این سوال که دانشگاه های علوم پزشکی آیا فقط به درمان مبتلایان می پردازد یا تحقیقاتی برای شناخت رفتار این ویروس در راستای مداوای بیماران انجام می دهد؟ گفت: محققان ما در حال تحقیقاتی درباره رفتار این ویروس هستند ضمن آنکه اقدامات پیشگیرانه را نیز انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست مخفی کاری نداریم/ظرف 10 روز آینده اپیدمی کرونا به اوج خود می رسد

سیاست مخفی کاری نداریم/ظرف 10 روز آینده اپیدمی کرونا به اوج خود می رسد