مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 05:262020-03-04سياسي

12روستای کرمان آبرسانی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، همچنین عملیات اجرایی طرح آبرسانی به 71 روستای استان کرمان با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس و مسئولان استانی و محلی در رابر آغاز شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان شامگاه سه شنبه در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران گفت: خدارا شاکریم که امروز توفیق تغییر نام سد وتصفیه خانه آب بافت را به نام سردار سپهبد شهید سلیمانی اسوه تاریخ داشتیم.

علی رشیدی افزود: امروز مدول دوم تصفیه خانه آب بافت با ظرفیت 375 لیتر در ثانیه و جمعیت تحت پوشش 120 هزار نفربا اعتباری بالغ بر 420 میلیارد ریال افتتاح شد که امیدواریم با افتتاح این طرح بتوانیم آب آشامیدنی با کیفیت شهر بافت و بزنجان را بصورت دائم و آب شهر رابر را به صورت موقت داشته باشیم.

وی ادامه داد: همچنین همزمان طرح آبرسانی به 12روستای استان کرمان با جمعیت تحت پوشش هفت هزار و 97نفری بااعتباری بالغ بر 102 میلیارد ریال افتتاح شد و عملیات اجرایی آبرسانی به 71روستای استان کرمان با جمعیت تحت پوشش 19 هزار و 86نفری آغاز شد که امیدواریم این پروژه درآینده ای نزدیک به بهره برداری برسد.

رشیدی در پاسخ به سئوال خبرنگار رابر پیرامون طعم نامطبوع آب شرب شهرستانهای بافت و رابر درایام گرم سال و ارتباط آن با افتتاح این تصفیه خانه گفت:با توجه به آزمایشات انجام شده آب تصفیه خانه بافت یکی از با کیفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12روستای کرمان آبرسانی شد

12روستای کرمان آبرسانی شد