مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 05:452020-03-04پزشكي

مزایای عسل برای کاهش وزن


برای افرادی که دارای اضافه وزن یا چاقی هستند، عسل نه تنها خطر اختلالات قلبی عروقی را کاهش می دهد، بلکه از افزایش وزن بدن نیز جلوگیری می کند.

- بیشتر در برنامه های کاهش وزن گفته می شود.

اگر سعی در کاهش وزن دارید، عسل می تواند برای اینکار بسیار مفید باشد، اما قبل از اینکه در مورد فواید عسل در کاهش وزن صحبت کنیم، باید به برخی از نگرانی هایی که افراد اغلب در مورد عسل دارند بپردازیم.

بسیاری از افراد می پرسند: آیا عسل نوعی قند محسوب می شود؟ آیا این به افزایش وزن کمک نمی کند؟ آیا کالری موجود در عسل تلاش برای کاهش وزن را از بین نمی برد؟ عسل حاوی شکر است.

اما، بر خلاف شکر تصفیه شده، عسل حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مفیدی نیز هست.

شکر تصفیه شده، که اغلب مردم برای شیرین کردن غذا و نوشیدنی خود از آن استفاده می کنند، منبع "کالری خالی" محسوب می شود، به این معنی که هیچ فایده ای در خوردن آن وجود ندارد.

به طور معمول، برای هضم قند از ویتامین ها و مواد معدنی ذخیره شده در بدن استفاده می شود که از بسیاری از مواد مغذی ضروری استفاده می کند.

این مواد مغذی برای حل چربی ها و کلسترول ضروری هستند، بنابراین مصرف قند خالص تا حدودی بیهوده است؛ بنابراین، وقتی زیاد قند مصرف می کنید، نه تنها به دلیل کالری بلکه به دلیل کمبود متعاقب آن ویتامین ها و مواد معدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایای عسل برای کاهش وزن

مزایای عسل برای کاهش وزن