مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 05:502020-03-04بين الملل

یک گزارش اسراییلی: خروج سودان از فهرست سیاه در گرو عادی سازی روابط با اسراییل است


یک گزارش اسراییلی فاش کرد که آمریکا برای خارطوم این شرط را گذاشته است که سودان روابط خود با تل آویو را به صورت کامل عادی سازی کرده و مبلغ پنج میلیارد دلار بپردازد تا پس از آن، - یک گزارش اسراییلی فاش کرد که آمریکا برای خارطوم این شرط را گذاشته است که سودان روابط خود با تل آویو را به صورت کامل عادی سازی کرده و مبلغ پنج میلیارد دلار بپردازد تا پس از آن، آمریکا درخواستی مبنی بر برداشتن نام سودان از فهرست تروریسم را بررسی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الراکوبه سودان نوشت: علی رغم اینکه بسیاری از سودانی ها معتقدند که دیدار محرمانه میان عبدالفتاح البرهان، رییس شورای حاکمیتی انتقالی سودان با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل برای برداشتن نام خارطوم از فهرست کشورهای حامی تروریسم کافی بوده است، اما حقیقت چیز دیگری است.

این روزنامه در این راستا به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه هاآرتص اسراییل اشاره کرد که نوشته بود، برداشتن نام سودان از فهرست تروریسم در گرو کامل کردن گام های عادی سازی با اسراییل است.

این روزنامه اسراییلی نوشته بود که برداشتن تحریم های اقتصادی و تجاری آمریکا علیه سودان در اکتبر 2017 بنا به درخواست تل آویو انجام شد.

هاآرتص تاکید کرد که منافع آمریکا و ابرقدرت های دارای رابطه با تل آویو باعث می شود که عادی سازی دروازه ای برای برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک گزارش اسراییلی: خروج سودان از فهرست سیاه در گرو عادی سازی روابط با اسراییل است

یک گزارش اسراییلی: خروج سودان از فهرست سیاه در گرو عادی سازی روابط با اسراییل است